BACK2SWE

2010-04-11 @ 19:56:05
Hejsan! Han inte skriva något innan jag åkte iväg till österrike, stressig morgon med att få ner allt i väskan..hehe. Resen har varit hur bra som helst, det är vekligen en av de roligaste resor jag gjort. Och att ha med Karin gjorde inte det hela sämre, no-no. I skidbacken hade vi strålande sol o ch nysnöad pudrig snö. Vi åkte skidor tredagar och de andra två åkte vi snowboard, vilket till en börjanb kändes lite läskigt med tanke på att jag bara åkt snowboard en eftermiddag i kisabacken och lite när jag var 8 år. Men det fixade sig och vips så hängde jag med i karins tempo eller...njaa, en gång kanske jag gjorde det annars så vurpade jag en del också ;)
Mer är skidor har vi hunnit med, afterski, blivit innelåsta och utelåsna på vårt hotell, hoppat sönder min säng, spelat in sjuka(och då menar jag SJUKA) videos, ätit på restaurant 2gg om dagen, powernapat, umgåts med fyra härliga killar, spelat kort, tittat på när brorsan spelat hockey, Ätit en MASSA milka och annan choklad dvs. tjokat oss, skrattat i mängder och till slut lät mitt skratt som Karin beskrev det, höhebahn. Bränt oss har vi också gjort, speciellt på näsan(rudolf med roda mulen here we come) och tappat rösten. Och det jag minst ville göra när vi var i Zell am See var att åka hem. Vill verkligen spola tillbaka tiden ett par dagar.
(bilder sommer senare)

Råkade sova fem timmar när jag kom hem, får se om jag somnar ikväll men nu blire att skriva en uppsats som ska in på onsdag och som jag knappt börjat på. Hemkunskap in my <3.....

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0