12-DEC DET HÄR FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA

2010-12-12 @ 14:21:39

Gråta, jaa, det händer väl.

När jag blir sårad, sviken
När något berör mig (filmer)
När jag bråkar/tjafsar/reder ut saker med någon och den personen inte förstår(vill inte fatta) ett skit vad jag menar fast man själv vet att man har rätt.
När jag blir jävligt irriterad
När jag upptäcker att någon jag känner och litar på inte alls är någon jag borde ha litat på
När jag mår dåligt, känner mig inte behövd
När jag inte uppfyller mina förväntningar och krav. (skolan/betyg)
När jag gör någon annan ledsen
Ibland händer det också att jag blir ledsen av att att säga hejdå till vissa människor(you know who you are)
Vid små fina tillfällen kan det hända att jag gråter glädjetårar för att jag just insett hur bra jag har det.
När det är kallt ute


Vilket emo barn man är i bland. Men skrattar gör jag betydligt oftare än att gråta, tur det!



 


Kommentarer
Postat av: hannii

lovisaaaa!! jag saknar dig som en liten korv. vi har inte ens hunnit prata i tele, ajrhaspgmrptpypptygfgf!! alltså, du + jag + telefon = SNARAST!!

puss min fina

2010-12-15 @ 21:14:39
URL: http://lindqvisst.devote.se
Postat av: agnes

oj det va nära ögat ;) hehe.. (a)

2010-12-28 @ 00:46:20
URL: http://agneskristing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0