20 DEC - MÅNADENS BOTTEN- OCH TOPPENNAPP

2010-12-20 @ 19:17:47
Månadens bottennapp måste ändå vara mitt halvtstressade/förvirrade/ej 100% närvarnade huvud. Mycket plugg och lite tid är tyvärr ingen riktigt bra kombination.. Ett annat bottennapp måste nog vara min utväxt, retar ihjäl mig på den...

Månadens toppennapp Är för tillfället nöjd med i stort sätt allt. Känns som att jag i alla fall har hunnit umgås med mina nära och kära den här månaden. Och mer lär det bli (lov, yes). Det är väl dem som har varit så toppen, alla kära och nära. Den här månaden har jag varit väldigt fixerad vid lukter. Parfymer, doftljus och bara egendoften hos olika människor. Haha, knäppis jag är.

Ska fixa mig lite nu, sen bär det av till tomte fest. Känns gött att börja veckan då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0