28 DEC - MINA DRÖMMAR

2010-12-28 @ 22:34:54
Drömmen just nu är att jag ska få in alla USA papper i tid, att en härlig, avslappnad, rolig och intressant värd familj ska välja mig och att jag kommer få ett roligt nästa år. 2011/12, har höga förhoppningar på er!

En annan dröm jag har just nu är väl att få tag i ett extra jobb, det skulle ju inte sitta helt fel för en fattig flicka som ska ut och resa ett år?

Jag vill att allt i mitt rum ska fixa iordning sig av sig självt, jag orkar inte göra något just nu..

Jag har förstås en massa framtida drömmar, men de är alldeles för många för att rabbla upp. Sen är det väl inte meningen att man ska tala högt om sina drömmar och önskningar, right?


(Ibland tror jag att jag är stark och muskulös som bara den) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0