JUST FINE

2010-12-08 @ 22:25:52
Hello bebos!

Glad Lovisa idag. Gjorde bra i från mig på matteprovet, myste med Anna, träffade gamla klassen och gjorde en massa galna saker, höll i min gamla mentors fina bebis, satte upp massa bilder i mitt rum och nu har jag precis kommit hem från en promenad med schöldis. Var bara tvungen att säga varför jag är så glad.
Sen kan det också bero på att jag sov en hel natt inatt. Har vaknat och irrat runt flera nätter i rad och drömmt om konstiga saker, men nu verkar det bli lite ordning på det hela. 
Ska träna i morgon också, skönt! har inte gjort det på ett tag och jag har faktiskt saknat mitt underbara gym lite grann.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0