PEPPAR + KAKA = PEPPARKAKA?

2010-12-23 @ 17:43:27

Isak


Gör bara en massa hjärtan, som varje år


Tidsfördriv i väntan på bakplåtspapper


Kussarna

Hello! Bakade peppar kakor med kusinen igår. Vi försöker hålla på traditionerna, eller det är väl jag som försöker. Släpar med mig isak på vägen liksom. Tror jag bakade 90 små hjärtan, hehe. Vi gav oss på att göra ett pepparkakshus också. När alla delar var färdigagräddade orkade ingen av oss sätta ihop det dock.

Nu ska jag städa lite åt mamma, försöker jobba tillbaka mina skulder, hehe great! Karin kommer väl förbi om ett tag för att byta julklappar sen ska jag spela bingolotto ikväll, f1 kul! :D

adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0