TRE DAGARNS JULEN SUMMERAD I BILDER

2010-12-28 @ 20:05:17

Brorsan och jag


Stora kusenerna ;)


Morfar


Mormor


Berit och jag


Självaste tomten kom också på besök.


Satt med den här nästan hela paketleken, men tillslut bytte jag till mig en lotion i stället. Tur det, haha!


Isak fick till pepparkakshuset tillslut i alla fall, gilla!


Farfar tog sig an kalkonen


Farfar, Mamma och Ludvig


Berit och Ludde


Maria, Lena och Björn


Elvira, jag och Filippa


Digga farmors bröd


Linda och Elvira


Alexander och farmor

Sista dagen med paket under granen och ändå fanns det en massa kvar




Paketsugen kille


Broren igen


Gulliga Elvira igen

Jo men det blev väl en hel del bilder det där va. Haha. Jag hade en super bra jul i alla fall, dock kunde jag varit lite juligare, när det gäller att kolla på kalle anka osv. Missa det, i år igen... eller stora delar av det i alla fall.
Jag fick en massa fina presenter och gav bort en del också. Jag fick agera jultomte så som jag gjort i flera år. Nu står det bara ett fint paket kvar här hemma. Till annisen såklart! Men henne ska jag nog träffa snart, om inte på nyår. Time for dinner, bye! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0