DIZZY DAYS

2010-02-09 @ 22:00:18
Ledsen för dålig uppdatering, men jag har haft mycket att stå i. Bl.a. fotograferat på farfars 70-års 'fest', blivit förkyld, firat broren, sovit och haft huvudvärk.
Hade nationella prov i svenska idag, vilket gick skit..men jag kan ju inte ändra något nu, bara hoppas på att jag gör bättre på nästa. Har ett enormt sötsug nu förtiden också..inte bra...måste sluuta...så aa, livet rullar på och magen växer av allt godis osv, hah. Gjorde precis mitt gymnasie val, äntligen! Nv-Hum blev första valet(håll tummarna för att jag kommer in)
 Nu-sova..Zzzzz


Kommentarer
Postat av: sofia

heej rumpan! tänkte bara säga att vi fick mvg på spanskan! eeeeeeeee :D ^^, puss!

2010-02-11 @ 18:53:15
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0