MORGONENS HYSTERI.....

2010-02-21 @ 11:56:38
Sitter här osminkad i mössa leggings och en fet stor mysig tjocktröja, dock inte fullt så glad. Eftersom att jag egentligen borde sitta på ett tåg upp(sala) nu. Så fort jag vaknade gick jag in på SJ:s hemsida där det står att väderlaget har gjort att i princip alla tåg är inställda idag. Så jag ringer mina vänner och berättar de dåliga nyheterna. Sen går jag ner och äter frukost i typ 1h. Och när klockan är 10.30 bestämmer jag mig för att kolla mobilen om de andra har sagt något....PANIK! Karin kom med Chocking News, Vårt tåg gick, det var inte inställt!
Jag som inte lagat någon mat till tåget, klätt på mig, packat färdigt eller fixat någonting. Det blev ett tempo på sjuttioelva km/h. Pappa skjutsar ned mig till station och vipps, precis när vi är där..Tåg-Nyköping-Sthlm-Gävle 11.05 är inställt. Fan jävla arsle...
På stationen har de inte öppnat ticket grejerna än så det finns ingen att prata med och inte mog med det har hemsidan lagt ner också.

Aja, får se hur det går, känner mig liiiite deprimerad nu bara men annars så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0