SAKNAD!

2010-02-11 @ 22:44:35

Hallå där! Gjorde skriv delen i svenska nationella proven idag, buhu, läskigt. Men nörden som jag är ibland satt jag uppe igår kväll och vässade pennorna för att vara tillräkligt förberädd. Nu på kvällen var jag jag på Disney on Ice. Vi hade vunnit gratis biljetter så jag tog med min vän Christine och mamma. Tyvärr var det inte så bra som jag trodde, den var lite för lång. Hoppas att mitt halsont går över tills imorgon så att jag kan börja träna igen. Får ångest och dåligt samvete när jag är hemma och skippar träningen. Jag är ju inte sängligandes direkt, men vila behöver jag antar jag, för att det värsta av förkylningen ska ge sig.

Saknar mina gransnäs brudar enormt..!









<3

 


Kommentarer
Postat av: häni

åh!<3

2010-02-17 @ 17:13:27
URL: http://lindqvisst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0