13:38

2010-01-10 @ 13:52:48


Skola imorgon, känns sådär men samtidigt skönt att komma in i vardagen. Har hunnit med en del på lovet trots allt. Paketparty*3, Julafton*3, middagar med släkt och vänner skridskoåkning, shopping(lite för mycket kanske) och en massa mer. Året har börjat bra och jag hoppas det fortsätter så. Viktigt att det går bra i skolan nu eftersom att jag går sista terminen i nian. Ska försöka vara lite kreativ och plugga lite nu dagen innan det drar igång så att det inte slutar med att jag går in i väggen eller något liknanade, man vet ju aldrig.

Puss L

Kommentarer
Postat av: madeleine

sjukt fin bild, speciellt profilbilden du har i hörnet, riktigt härlig!

jag kommer ihåg nian men det är bara att kämpa på för det är värt det sen'

ha de bra'

2010-01-11 @ 18:05:11
URL: http://madeleinelojanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0