NYTT TILL HÅRET

2010-01-24 @ 22:47:47




Kom hem med dessa grejer från stan idag. Bilderna är inte de finaste, men jaja.. ;)

På sistonde har jag upptäckt att jag har väldigt skandinaviskt hår. Det går av hela tiden och eftersom att jag sätter upp håret i tofs varje gång jag tränar(det finns en metal sak på tofsen som håller ihop den) sliter det. Min frisör upptäckte för några månader sen att jag mitt hår har gått av i mitten av huvudet för att mina tofsar sliter bort det.

Lösning: tofs utan metall sak, yey!

Så nu har jag köpt en svinborste som reder ut håret utan att slita för mycket, gles kamm, vanlig kamm och tofsar. Allt från Åhlens. Passade på att köpa tre par over knee strumpor och en vanlig vit T-shirt från H&M.

Nu..sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0