tvåettfyraåtta

2010-06-01 @ 22:03:00
Hejsan! Sitter här med nymålade slipade klippta och lackade naglar och tånaglar. Jag och Lisa var nämligen och gjorde manikyr och pedikyr efter skolan idag. Det var inget planerat, bara impuls. Vi gick även lite på stan  och plötsligt hittar både lisa och jag varsin skolavslutningsklänning, perfect!
Har just nu en gratis vecka på feelgood så jag passade på att träna lite också. Det blev ett pass som hette coreball, bygger på att träna mage rygg eller ja bålen kan man väl säga samt balans. Eftersom jag inte har varit där speciellt många gånger innan kändes det skönt att vi inte var så många på passet och bäst var att jag inte var den enda som inte testat passet innan. Jag provade på ett Aerobic pass på feelgood för nästan två år sedan. Kände mig som en liten vilsen gris pland alla vuxna som hade tränat in koreografin tusentals gånger. Coreball passet var bra men jag var sugen på något jobbigare så jag sprang och cyklade lite efteråt tills jag kom på att jag hade sju km att cykla hem också.
Just nu provar jag klänningar och tittar på O.C. season 3 avsnitt 8, great!

Hade tänkt ladda upp lite bilder från idag som jag tog med mobben men tyvärr så hittar jag inte sladdjäveln...


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA kommer ihåg aerobics passet! minnen haha :*

2010-06-03 @ 18:09:09
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0