HOME

2010-03-14 @ 20:57:57

Kom hem för ett tag sen, de var jätteduktiga på scen. Speciellt småbarnen som var utklädda till krokodiler, möss osv. jätte gulliga var dem (a)

TÄnkte återvända till mitt plugg när jag kom tillbaka, men icke sa nicke, det blev inget av. Känner mig så trött. Ska ta och lägga mig i sängen kolla tv och läsa lite i en bok som ska vara utläst på fredag. About a boy heter den, tror att jag har nämnt den tidigare. Den var sjukt seg i början, men nu är den väl okej, dock inget jag hade dykt in i och läst frivilligt.

(hade tänkt ladda upp lite bilder på ett par ringar jag köpte häromdagen, men jag hittar inte sladden...buhu!)
PUSS


Kommentarer
Postat av: ellis

Sv. Ja det låter jätte bra tycker jag! det var sjukt länge sen! :)<3

2010-03-14 @ 21:47:43
URL: http://elliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0