IMPULSKÖP

2010-03-28 @ 12:31:34



Helgens impulsköp! Har funderat på den här klänningen länge, tycker den är jättefin osv, men jag är fortfarande inte riktigt säker. Det är ju inte långt kvar förrän det är skolavslutning och avslutningsmiddag så just nu är det klänningar till det jag spanar efter. Känner att fyra slitiga år på IESL måste förkäna något och i det här fallet, klänningar...hehe. Jag är väldigt kräsen av mig och vill ha två stycken som sitter bra och är snygga. Och problemet med den här klänningen är att den inte sitter perfekt, eller det är modellen kanske. Det blir som en bulle med luft vid magen hela tiden vilket betyder att jag måste gå och dra ner klänningen, inte kul någonstans. Plus att min förra skolavslutningsklänning var i samma modell. Så tyvärr lär nog den här fina klänningen åka tillbaka till h&m, men jag är fortfarande inte helt säker...buhu!

Kommentarer
Postat av: ellis

synd att den inte satt bra för annars är den väldigt fin! :) <3

2010-03-28 @ 18:49:45
URL: http://elliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0