VARNING FÖR RAS

2010-03-23 @ 21:09:18


Tee och leggings(favoriterna, med mocka på insidan av knäna. häst byxe inspererat) från Zara

Gått runt lite halvsjuker i skolan idag, förstår inte vad det är med mig och vår, jag blir alltid sjuk på våren? I alla fall så fick vi våra klass tröjor idag(tänkte lägga upp bild på dem imorgon) yey! Va hemma hos Simon idag med ett par andra vänner och gjorde någon Fysik sak(som jag knappt fattar). Och påtal om NO, så måste koka lite potatis nu, ska tydligen ta med mig det till skolan i morgon - wierd?!?

Puss!

Kommentarer
Postat av: ellis

Haha har sagt det förut men säger det igen, jag älskar din t-shirt! :D<3

2010-03-23 @ 22:23:58
URL: http://elliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0