Without A Warning

2010-03-02 @ 21:42:59


Hallu! Känner mig enormt seg fortfarande, ont i huvudet, halsen, hostar osv. Istället för att gå runt halv sjuk kan jag väl lika gärna bli sjuk så är det över om ett tag men, nej nej! Kroppen vill inte samarbeta med mig.
Aja, solen börjar ju komma fram också, det gillas! Önska bara att jag hade haft kameran så att jag skulle kunna fota när det är så vackert ute. Finast är det vid 12-1 men då sitter man ju i skolan och när man kommit hem har solen nästan gått ner. Nu blire, läsa about a boy(bok vi läser på engelskan, hehe jag ligger efter kan man ju säga) sen time for bed. Puss!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jo, jag har förstått det nu. Synd att han inte kom längre än så, men hoppas att han ställer upp i år igen!

2010-03-02 @ 22:43:43
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0