WORLDCLASS+ICECREAM

2010-05-27 @ 19:57:33
TJA! Sitter här med min magnum mandel och träningsverk i både rumpa och lår. Var nämligen och tränade på worldclass igår, ett pass som hette booty express. Namnet säger väl sig själv, det var rumpistumpen som tränades. Idag har jag gått omkring som en hög gravid kvinna som knappt kan sätta sig ned, jättekul...verkligen! Aja, behövde lite workout iaf.
På tal om min goda glass här. Sprang på glassbilen på vägen hem och kände att det vorde mysigt att köpa ett paket(som gamla tider). Köpte ett paket som hette highfive, men fan var dyrt det är med glass! När jag var liten kostade det 98 spänn för 20 glassar och kanske 120-140 för ett stort 48 glassars paket.  Nu kostar det 189 jävla kronor för 20 glassar och 399 för 48!?!?!?!? Jävligt dyrt enligt mig i alla fall. Yes, interesting nu vet ni lite om glassar, yeah!

Bilder från minnesvärda moments i Österrike






Kommentarer
Postat av: sofia

dyrt och leva nu för tiden dö, puss

2010-05-27 @ 20:16:03
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: sofia

mja, sådär min hals känns som ett rivjärn haha. Kommer inte imorn, men david har dendära lappen om hur många som ska komma på avslutningen. Ni kanske kan försöka fånga upp honom ? puss

2010-05-27 @ 21:32:59
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: karin

love you my dear friend!

2010-05-27 @ 22:58:23
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0