A YEAR ABROAD

2010-11-16 @ 22:22:22


Japp! två brev har upphittats i min brevlåda. Vet inte om jag nämnt något om att åka ett år utomlands i bloggen. Här kommer det.

Vet inte om det var för ett eller två år sedan som min kära mamma och jag pratade om att gå på high school i USA. Såklart att det låt toppen men endå så långt bort. I nian tänkte jag lite på det men det kändes inte som någon brådska. Det var inte förrän jag började gymnasiet som det kändes relevant. Omtalade Karin ska ju åka ett år och jag antar att hon smittade av sig en del på mig. Jag var först intresserad av att åka till Australien men tyvärr var platserna slut + att priset är betydligt högre än USA's.
Ringde ett par samtal och fick broschyrer, snart var det dags för intervjuer och snabbt gick det. Nu står jag här med intagningsbesked i hand taggad till tusen och vet inte vad jag ska göra. STS eller Explorius, Explorius eller STS? Big deal? ja, jag skulle nog säga det. Inte nog med att jag måste välja organisation ska jag göra delstatsval också. Jag vill såklart välja stat men varför måste USA ha så många stater?!?!!?!?

Om någon har något förslag eller råd så är det helt fritt att lämna en kommentar eller två. Kan behövas, beslutsångest är min största fiende.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KALIFORNIEN ;)

2010-11-20 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0