ALL AROUND THE PLACE

2010-11-08 @ 22:28:17
Efter ett skönt lov med långa sovmorgonar var det ganska så jobbigt att vara i skolan idag. Tror jag somnade två gånger på biologin och fyra på kemin, men sen var jag pigg. Gick till bibblan och pluggade med Sofia och Sofia(Schöldis och Bengan). Tränade pilates(mjölksyra gånger tusen) åt subway och pluggade ännu mer. Nu är jag hemma peppar inför morgondagens engelska prov och ska snart kolla på ännu ett One Tree Hill avsnitt. Inne på sesång 4 nu! Puss!

Bilder på mig och Jacob från Växjö :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Checka bloggen!

Checka bloggen!





SJUKT FIN BLOGG DU HAR!.D



följa varnadra på bloglovin?:D



kommentera gärna om du kommer in på min blogg för den har krånglat väldigt länge!:D



2010-11-10 @ 15:37:52
URL: http://emeliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0