I WANT TO BREAK FREE

2010-11-17 @ 19:52:33


Någon som har sett reklamen på tv där en liten unge med blöja springer runt? Fick liten kick på den här låten när den spelades. Så nu är det jag som springer runt i huset och sjunger på den här låten med trasig hals. Jag har dock ingen blöja på mig, åt minstånde inte idag! I want to break free... osv.osv.osv.

Annars började dagen med en försovning. Skolan var kul som vanligt, gick och plugg fikade med Anna efteråt. Kemi och Spanska blev det. Resten av kvällen lär jag väl sitta framför datorn och fortsätta plugga samt plugga utan dator. maha! Puss!


UPDATE: Spanska och Idrott CHECK! Bara lite kemi kvar nu då så blir det fysik hela dagen i morgon också, sen får man väl lägga ett par oth avsnitt på det med! Livet på topp! 

Sen blir det Gransnäs återträff och jobb i helgen tillsammans med gött folk! Ska bli så himla kul att träffa all saknade, typ Hanna och Jacob <3  Fast på ett sätt skulle jag vilja stannahemma. Allt kul händer den här helgen......!


Kommentarer
Postat av: HÄNII

äsch, screw that! gransnäs is the place to BEEEEEE!!! <3<3<3

2010-11-18 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0