WINTER SONG

2010-11-25 @ 19:38:53

Sitter i sängen med gitarren till höger och en massa sång papper till Lucia. Jag ska vara med i kören till Linköping Lucia så jag har en del att öva på. Jävla stämmor sominte vill fastna i hjärnan. I och för sig har jag bara kollat igenom dem en gång så de är väl värda ett par försök till. Är dock lite sugnare på att spela gitarr, väldens dilemma?!

Är det bara här i Linköping det bara snöar och snöar och aldrig slutar?! Får snart nog av det, men idag var det faktiskt fin snö. Det har inte blåst så mycket, dvs. snön bara faller ganska så stilla. hihi. Men vinter skulle jag nog kalla det i alla fall. Tecken på att det är vinter:

1. Det är snart December
2. Vi har en massa skumtomtar hemma
3. De har redan börjat sälja julgranar vid mackarna?!
4. Det snöar
5. Det är kallt
6. Man måste kolla ned i marken när man är ute och går(snö i ögonen)
7. Man går inte prommenader om man inte måste
8. Man kan inte se gräs
9. Man halkar
10. Det finns istappar.

Hahhaa, osv osv osv. Skulle nog säga att det här tyder på att vintern har kommit. Det var dock bara 7 månader sedan det var snö här. Men, men, lever det gör man ju trots allt.

Nu - food time!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hjärtat!

jag kommer komma och kolla! det kommer bli grymt:)

2010-11-25 @ 20:16:26
Postat av: sofia

haha yeees ;)

2010-11-25 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0