HALLO WEEN PARTY

2010-10-31 @ 01:08:54





Hihi, gillar min mask och indien bredvid mig förstås!

Hade ett litet mini halloween party här i kväll. Spontant och galet! Kollade bl.a. på filmen The Collector(ettan). Läskig var den för mycket skrick blev det, dock inte av mig. I stället sitter jag och analyserar filmen och tänker på vad som kommer hända och varför hela tiden. Ett sätt att tränga bort rädsla?! Jag tror det. Brukar funka så för mig annars också, i det verkliga livet. Jag tänker för mycket. Äntligen vet jag varför?! Yes, I am a weirdo!´But hey, I like it!

Ska lägga mig och kolla på ännu en film nu. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för en härlig kväll snygging :D ♥

2010-10-31 @ 12:54:23
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0