COMING UP ONLY TO SHOW YOU WRONG

2011-08-16 @ 20:15:26

Att det har varit omkring 30 grader varmt här sedan jag kom hit är sjukt nice, speciellt när jag vet att der regnar på er där hemma i Sverige. Men svettigt blir det och är det inte okej att gå i underkläder hemma så får man göra sin kompromisser. Gick i bh hem från skolan. Den stekande solen bidrar ju till att även brännan bättras på. Måste få bort linnebrännan jag fått under mina promenader. Sen att just jag pratar om att bli brun är ju en annan femma..

Bye from Ms. Blekfis



 


Kommentarer
Postat av: s

tillåter mormonerna att du visar upp ditt skin mitt på ljusa dagen?!

2011-08-17 @ 20:21:16
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0