FIRST DAY IN NYC

2011-08-07 @ 04:34:16
Första dagen i new york city och det var awesome, dock väldigt varmt och kvavt. Frukosten på hotellet var lite sämre än väntat, flingor och mjölk är inte riktigt min grej, men men, bara att stå ut.
Dagen började med sightseeing över Manhattan och en massa guidande över speciella platser, kändishus, central park osv. Sen fritid efter lunch och då blev det en del shopping. Var inne i Hollister, Urban Outfitters, Juicy Couture, Forever21, Banana Republic(banan, haha..) och lite annat smått och gott. Fick med mig en tjockiströja från Hollister och två tröjor från F21. Imorgon ska jag gå till mitt paradis Victoria Secret. I och för sig har jag aldrig varit där, men paradis som paradis. Ska försöka träffa min babe Karin imorgon också, men det är fortfarande ett frågetecken.
Har under dagen lärt känna Tove, Elsa och Agnes, tre trevliga svenska tjejer från alla delar av Sverige. Sitter just nu och chillar på Agnes och Elsas rum.


Delar av det stora gänget vid Alice i Underlandet, Central Park.



Gjertrud, Ingrid och jag, mina norka vänner. Ingrid ska också till Colorado Springs så det känns jätteskönt att inte behöva åka ensam på flyget dit.


Tove, jag, Elsa, Emelie och Agnes vid Times Square.


Times Square


Jag och Tove i Central Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0