GOOD N' BAD

2011-08-17 @ 05:10:51
Sååå.. sista träningen innan uttagningen där jag också fick veta att alla inte alls kommer komma med i någor lag. Men jag och tysken, en annan utbytesstudent hade turen att komma med!!! Visserligen i C-squad tillsammans med de yngsta på skolan, man vad gör det?!?! Gash, happyhappyhappy!!!
Sen utöver det har jag idag beställt en Iphone 4 som leveraras inom kort. Yeey!! Så här glad är jag just nu:



Sen var jag och Isaac på BBQ anordnat av kyrkan. Eftersom jag var hungrig som en häst satt det perfekt, men i detta ingick också vattenkrig. Jag klarade mig bra och när allt var slut var jag knappt blöt. Sen när stod jag där och gnagade lite oskyldigt på min kaka kommer en kille/man bakifrån och håller en hel hink över mig. Åkte alltså därifrån dyngsur.


Men vafan, jag hade ju det roligt i alla fall!! (Känner att en viss Bengan kommer sitta och garva åt dessa bilder..moha)

Kommentarer
Postat av: Jessica Alba (inte bengan)

Hahahaahah sista bilden är skitsnygg Siba!!

2011-08-17 @ 16:43:53
Postat av: Jessica Alba (bengan)

skönt att du gnagade lite på en kaka korvan

2011-08-17 @ 20:18:12
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: amanda

hallå tjejen! har inte din skype!!! ser ut som du har det rätt bra där borta trots allt dessutom. saknar dig och hoppas allt är superbt. tusen pussar!

2011-08-18 @ 13:13:41
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0