KYRKA VS. VILLASPORTS

2011-08-22 @ 05:06:32


What makes you go to church when you can enter a place like this?

Idag dissade jag kyrkan(coolt!!) och begav mig istället till Ingrid. Vi åkte till VillaSports för att träna Zumba och bada. Hennes familj är hur trevlig som helst, jag stannade även över på middag där det serverades norsk mat och cupcakes.
VillaSports var helt galet, som ett gym man ser i filmer. Två våningar med gym, en baskethall och en volleybollhall, flera studiorum, en cafeteria och en massa annat lyx. Utanför finns dessa pooler som ni ser på bild och två rutschelkanor. Jag skulle lika gärna kunna vara i California, det var alltså ett paradisgym. Förutom det jag nämnt grillades det hamburgare och korv vid poolerna och dessutom fanns det en del vältränade, bruna och heta lifeguards. Yummie!

Ska nog skaffa gymkort där i vinter, har ju volleybollen nu trots allt. Kostar $15 dollar i månaden, underbart pris!

De passade även på att bjuda mig på te när jag var där. Yey, jag har ju inte druckit te sedan jag åt frukost i NY. Men laura har frågat mig om jag vill köpa hem te så det ska jag väl göra snart, trots att det är not deras religion.



 

Jag och Ingrid har hängt en del med denna söta flicka, hennes värdsyster. Hon är hur gullig som helst. Här gör hon den fulaste minen hon kan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0