PANKAKOR!!!!

2011-08-10 @ 17:29:49
Wooliebollie!

Har precis käkat min första goda frukost. Amerikanska pankakor, sirap, peanutbutter?!, bacon, juice, melon osv. Mums! Ska snart skype härifrån för första gången, men mamma pappa och brorsan. Awesome!!
Ska iväg till skolan för att fylla i en massa papper nu på förmiddagen och så kankse det blir lite mer tennis i eftermiddag. Ska kolla vilka ämnen jag kan välja i skolan och om det inte finns gitarr så kanske jag följer med Isaac till sin pianolektion idag. Något instrument måste jag ju lära mig.

Just ja.. Drömde en massa inatt, såklart bara om svenskar så det var lite jobbigt när jag vaknade upp och insåg att jag inte kommer träffa någon av dem som var med i drömmen och berätta allt. Det där med drömmar har jag aldrig tänkt på tidigare, att även om jag inte tänker på er så drömmer jag om er. Ni är så jobbiga som har lämnat så mycket fotspår i mitt liv... åtminstone nu är det jobbigt, annars tycker jag ju om er hur mycket som helst!!

Nu: SKYPE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0