PARTYT ÄR ÖVER FÖR MIN DEL

2011-08-27 @ 22:42:41
Denna fina tjeja till höger beger sig nämligen tilll Frankrike om ett par dagar och har ikväll sin avskedsmiddag. Nu är jag hemkommen igen(har dock inte rört en sena). Festen varade en timme för min del då jag partade via skype(skype gör under). Antar att de fortsätter för fullt där hemma, men nu har jag fått min lyckokick av 10 snygga brudar och jag är underbart nöjd.

 
Tre år gammal bild på mig och mandisen. Hoppas du får ett jättebra år i Frankrike med mycket baguetter, vin och snygga fransmän!


Kommentarer
Postat av: amanda

TACK!! så kul att se dig och höra din röst hjärtat. hoppas allt är super nu, behöver ha en lite skype-session på tu man hand snart tror jag? hörs från paris...!

2011-08-30 @ 00:22:44
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0