REGISTRATION

2011-08-16 @ 19:59:59
Så var det läge att bege sig till skolan för att registrera sig, skaffa idkort-foto, lämna in en massa papper osv. Fick mitt skåp och det visade sig vara samma lås som vi använder på hemmaplan. Passade på att kolla vart alla mina klasser ligger då idén om att fråga en snygg kille om vägen sprack. Hittills har utbudet inte sett speciellt lovande ut..
Har köpt yearbook och activity ticket så jag gå på alla matcher.
Här är lite bilder på skolan osv.


Skåpet mitt


Om inte skolmaten är god så finns ju alltid reserver och sen en subway utanför skolan såklart.


Matsalen


"Delar av innergården"


Ingången till skolan.


IDkoret som jag alltid måste bära med mig i skolan.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sixten

alltså, fy bulbblan vad du är söt! Det är asroligt emd alla bilder,jag vill att du ska ta kort på er dusch ;) haha PUSS!!! <3

2011-08-16 @ 21:46:27
Postat av: sixten

förresten träffade jag någon som var på semester i C.S. Har sa att det var hur ballt som helst och att det fanns sjukt mycket att se och göra. En bra stad liskom!

2011-08-16 @ 21:49:33
Postat av: väldigt anonym

åh vad kul det kommer bli när du ska äta mat inne på toaletten första dagen

2011-08-17 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0