SHOPPING IN DENVER

2011-08-29 @ 06:25:34
Hejsan!

Idag har jag varit på The Museum of Nature & Science med familjen Myers. Rikigt trevligt museum med en massa roligheter. Här är lite bilder på mig, Ingrid och Grace när vi är 70 år. Tjejerna har blivit utsatta för sol och jag för fettma.








Andra delen av dagen spenderades i ett shoppingcentrum. Fick med mig ett par plagg hem även om vi knappt hann gå in i en femtedel av affärerna.


Randig t-shirt och hotpants, Hollister. Grå t-shirt, Gap. Silverarmband, Forever 21. Kängor, Nordstrom. Svart t-shirt och trosor, Victoria's secret.

Dagens inköp + veckans VS.

Åt söndagsmiddag hos Ingrids värdfamilj igen. Vår area rep. kom dit och vi hade det samtal som alla andra utbytesstudenter har. Vi gick sedan över till andra delen av samtalet som handlade om mig och min värdfamilj. Både gårdagskvällen och denna kväll slutade i tårar. Jag känner inte för att förklara varför just nu, men jag mår okej.

Dags att packa skolväskan för imorgon, känner mig sjukt pepp på att ha på mig mina nyinhandlade kläder. Imorgon är det även lagfoto som gäller samt handprints för alla seniors. Det är en tradition att alla seniors gör handavtryck varje år så det ska bli kul! Puss


Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Lovisa, du är fantastisk!Nu kan allt bara bli bättre. Jag gillar kängorna!

2011-08-29 @ 16:41:27
Postat av: sixten!

Jag vill prata med dig snarast! Jag hoppas du tar hand om dig och att du gör det bästa av situationen. Av det du skriver så låter allt väldigt spännande och kul (förutom när du skriver att du är ledsen/nere). Jag är avundsjuk på dig! PUSS

2011-08-29 @ 23:31:50
Postat av: charlotte

vad fin du är som 70åring <3



p.s gillar armbanden vill också shoppa smycken på forever...............................

2011-08-31 @ 04:00:03
URL: http://elsakarin.blogg.se/
Postat av: ebba

haha, måste säga att du ser ut som en riktig mys-tant lovisa! du kommer nog bli en redig bullfarmor en vacker dag!

vad tråkigt att höra att du är ledsen, hoppas verkligen att du mår bättre snart. vi har ju inte hörts på länge men du ska veta att jag alltid finns här, oavsett vad. puss och kram!

förresten, så sjukt avis på dig för att du får shoppa på VS. och att du bor i usa. lyllo... <3

2011-08-31 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0