AUDREY'S 18th BIRTHDAY

2011-12-08 @ 05:09:23
I måndags var det Audrey's födelsedag. Jag och Andrea mötte upp henne och Amanda i the mall. Blev lite oplanerad shopping på hollister som hade rea och sedan satte vi oss för att käka middag. Det blev såklart snabbmat, Audrey's fav. Hon äter inget annat än skitmat. McDonald's, kakor, godis och pizza. Det är nog allt.. haha

Efter middagen åkte vi hem till Audrey för att äta chocolateship tårta och fira med presenter. Eftersom att Audrey älskar ugglor så var på jakt efter ett ugglearmband på blackfriday. Ett tunnt läderarmband med en silver uggla, super fint enligt mig. Hade en superbra eftermiddag, bortsett från att jag missade Ingrids julkonsert. Jag får ta igen det med vårens popkonsert hoppas jag. Nu, godnatt!!




Tycker jag ser ut som min pappa på sista bilden, haha..


Födelsedagsbarnet och vovven Toto

Kommentarer
Postat av: Pappa

Inte så dumt att se ut som pappa inte...

2011-12-08 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0