BRONCOS vs. BEARS

2011-12-12 @ 04:41:22

Kom just hem från matchen. Det var väl ingen höjdarmatch men det var ju för fasen NFL och det gjorde ju hela grejen oförglömlig. Jag som tvekade på att gå är så grymt glad att jag gick tillslut, SÅ KUL!!
Jag hejade på the bears(chicago) i alla fall, svårt att inte göra det när de man går med de som gör det och man själv inte riktigt gillar broncos. Som vi hejade, men ack ingen vinst... Slutresultatet blev 13-10 med förlängning in till en femte kvart. Grymt kul att gå i alla fall, nästa gång blir när jag är 21 och sitter och hejar med en stor kall öl i handen, för att få the full experience så att säga, hehe.

Jag fick ett paket av min mormor och morfar idag, jihoo. Där i fanns bla skumtomtar, att jag nästan hade glömt bort dem.. Så innan jag lägger mig, spelar lite på gitarren och skriver dagbok ska jag ta och micra ett par skummisar. Fint avslut på dagen och helgen

Här är en video från matchen. Solen hade gått ner och i publiken fanns BARA 75,500 människor. Några fler människor och det hade varit fullsatt. Jag har aldrig varit på en match med så mycket folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0