KÄRASTE FREDAG VAD JAG LÄNGTAT EFTER DIG

2011-12-10 @ 02:59:17
Gud så skönt det är med fredag!! Sedan jag kommit hit har jag varit så beroende av att få ordentligt med sömn, kanske beror på att jag varit så uppe i varv förut och verkligen lugnat ner tempot och känt vad jag behöver för att orka med allt? Kanke, kanske.. Utifrån det förstår ni säkert att jag varit otroligt trött den här veckan.

Dagen ahr varit helt ok. Nästa vecka är det "final week", vilket i mitt fall betyder 7 slutprov på tre dagar. Om jag hade varit i Sverige där alla är mycket smartare eller om jag hade mer avancerade kurser här hade jag nog brytt mig mer, men jag har kommit in i the american chill mode. Pluggar aldrig, gör allt jag måste på lektionerna och annars leker jag bara med Iphonen. Hur ska detta sluta när jag kommer tillbaka till svenska skolan?

Ikväll ska jag iväg till Amanda för att ha paketlek. Lite annorlundare än vad jag är van vid. Vi lottade om vem som ska ge till vem. Jag fick Audrey. I hennes paket finns ett par vs trosor, vs läppglans(candy babe, bääästa) och två paket med vit chokladtäckta oreos. Det blir en toppen present till henne. Bäst att jag slår in paketet och packar väskan. Åker till Amanda om en timme och ska sova över där.


Sarah och vovven på thanksgiving.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0