SÖNDAG

2011-12-05 @ 06:25:05
Vaknade upp lite halv stel efter gårdagens roligheter. Ägnade söndag, som vanligt till att tvätta städa och göra andra nödvändigheter. Jag och Marnie åkte och såg breaking dawn på eftermiddagen och på kvällen kom Andrea hit. Det slutade med att hon sover här. Det jobbiga är brara att hon är van vid att lägga sig vid 8.30-9.00 medan jag lägger mig 10-11, men det är bara att anpassa sig. Bäst att jag går ner och joinar henne för lite skönhetssömn, vilket lär behövas. Bye!!







Bilder från förra veckan då jag och Andrea tog en prombenad med hennes nya Nikon D3000. Vilket betyder att dessa bilder är hennes. Gutt att Charlie ser helt strypt ut på bilderna... det vara han inte haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0