WANNA BE WITH YOU BUT YOU ARE AWAY

2011-12-10 @ 23:00:03

Efter att ha skypat med mamma, pappa, mormor och morfar så ser jag att jag fått ett par nya låtar i min spotify inkorg. Åååhh, jag blir alltid så glad över lite kontakt med de bästa på andra sidan jordklotet. Detta betyder såklart att inlägget är dedikerat till världens bästa Hanna. Puss och kram till alla sötnosar där hemma, speciellt till Ms. Lindqvist!!


Jag och Hanna för två sommrar sedan. Det måste varit en av de absolut bästa sommrarna då jag, Hanna, Jacob och Karin jobbade tillsammans.


Kommentarer
Postat av: hannoooo

ååå bebee! vad glad jag blev nu, saknar dig big time!! skype i veckan? JABRAA!

2011-12-19 @ 10:52:11
URL: http://lindqvisst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0