A WHOLE NEW WORLD

2011-01-24 @ 22:32:20

Gash vad jag är glad och lycklig! Började dagen med matte prov, det nästsista i matte A kursen. Kändes som att det gick ganska bra, precis som en massa annat i skolan går just nu. Tränade ett riktigt killerpass idag, kom hem och åt som fan(köttfärssås och spagetti * 2) och tog mig an skolarbete som inte ska vara färdigt förrän på torsdag. Jag har snart tittat färdigt säsong 7 i OTH och har mot allas förväntningar börjat läsa på kvällen? Mina vänner är hur bra som helst och likaså Karl. Allt är bra hemma, dvs inga småtjafs. Pappa och jag går och skojar och slår på varann i stället. Åh, allt är så underbart på en gång!

Jag förstår inte hur jag kan vilja lämna det här när allt är så perfekt?! Ibland vill jag inte göra något hellre än att åka iväg till USA ett år samtidigt som jag vissa dagar vill ha en diagnos på någon allvarlig sjukdom som gör att anmälan dras tillbaka(och då menar jag bara en diagnos på papper, inget som egentligen stämmer i verkligheten).

Åh herre gud, jag känner redan träningsvärken! Trött är jag också, yes, check!



Kommentarer
Postat av: sofia

sv: nej det trodde jag inte heller, precis ;) jaa känns som jag kommit igång ordentligt, känns bra. nej har klippkort fortfarande, vet ju inte hur mkt jag kommer hinna nu när dansen drar igång tyvärr.. måste säga att jag blir väldigt glad av att läsa ditt inlägg hihi ! puss på dig

2011-01-24 @ 22:47:56
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: kenny starfighter

lovisa lovisa lovisa! blir så himla glad av att läsa att du är lycklig och bara så du vet är du väldigt bra. jag kan inte fatta att du ska lämna mig(panikattack). love <3

2011-01-26 @ 19:25:55
Postat av: kenny starfighter

lovisa lovisa lovisa! blir så himla glad av att läsa att du är lycklig och bara så du vet är du väldigt bra. jag kan inte fatta att du ska lämna mig(panikattack). love <3

2011-01-26 @ 19:26:50
Postat av: hannabanana

du gör mig glad genom att du är glad <3 puss på dig min fina, saknar dig som en dåre!!

2011-01-26 @ 21:49:43
Postat av: karinbarin

hannabanana tog orden rätt ur min mun (säger man så?)

när du är glad är jag glad! lovelove min kära.

2011-01-27 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0