EASY COME EASY GO

2011-01-25 @ 22:28:42
Tisdag = trött, flamsig och irriterad. Drog med Amanda till kören idag, verkar soma tt hon ska börja också, super! Har varit irriterad av småsaker hela eftermiddagen, men det är tydligen väldigt roligt att se på mig när jag är arg. Med tanke på att min pappa inte kan sluta skratta åt mig när jag berättar varför( till och med när han har munnen fullmed mat), när mamma fnissar och brorsan retar mig och slår mig. Det är inte alltid lätt att verka arg i familjen Sörenssons hus. Tar ut min aggrition på kladdiga chokladmuffins i stället. Mycket bättre och mycket godare sedan plussade jag ihop det med te i mängder och oth såklart. Behaglig tisdag.


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi :)

Yes, men ska försöka hinna med båda ! Bli lite fit som Karin sa tihi. Ja gärna, vore super ! pussss

2011-01-25 @ 22:38:14
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0