RUNNING ROUND LIKE A CLOWN ON PURPOSE

2011-01-08 @ 23:03:48


Hängde med fyra härliga grabbar i min källare fram till halv fyra inatt, sov länge, åt långsam frukost, lirade på guran i underkläder, kollade one tree hill, duschade, åkte buss, åt middag med fina vänner, åkte bil hem, facebookade, kollade one tree hill och nu bloggar jag. Känns som ett ganska okej chill dygn tycker jag.

Forstätter med att hämta en blodapelsin från kylskåpet. Känns lite jobbigt att ta sig ner dit och skala den bara..
Det skulle vara ganska skönt att åka rutchbana ned för trappan på en madrass med vaxduksmaterial. Om man ändå hade en sådan. Aja, det är väl bara att ta sig samman, inse att jag inte lever i ett leksakshus, att mina idéer och ursäkter inte fungerer och använda benen med alla dess leder, ben och välutväcklade muskler... Here we go....

Ciao

Kommentarer
Postat av: malin

söt du är lovisa!

2011-01-16 @ 19:54:36
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0