SPONTANT FINBESÖK

2011-01-30 @ 22:17:48
Hejsan!

Fick spontant finbesök av Sixten i helgen. Vi lekte med Soffe i går och idag hade vi planerat att överraska Karl med att Sixten var här. Vi låg tyvärr och sov när han kom hit och min mamma försa sig om vår detaljerade plan. Han blev alltså inte så paff som vi hade hoppats på, men vi hade det super kul ändå. Vi gjorde bla. en dubbelsats kobajja(scrolla nedåt för att se bild). Fylld med alla sorters cholkadgodis och socker blev den väldigt väldigt söt, men kom gärna och smaka på den. Vi hann inte äta så mycket + att jag inte tänkter äta upp den själv, måste ha hjälp..

Helgens konstatering blev ännu en gång; Jag är grymt bra på att laga mat och ska öppna en restaurant när jag blir äldre. Det kommer helt klart bli succé!


Sixt


Me and my bff


Griseknoa


Mums, eller...?


Kommentarer
Postat av: Vilm@

Hej!

Nu har jag börjat med dagens blogg!

Gå in och komentera om du vill vinna!

2011-02-01 @ 17:15:49
URL: http://vilmacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0