DANCE DANCE DANCE

2011-03-14 @ 00:12:20
Hello!

Har spenderat denna underbara helg med middag hos Sofia med gamla femman från nio a. Det blev en hel del mat, dans, skratt och monopol spelande. Myspys! Sov hos bengan, pluggade och tvingade med henne att gå på Cirkus Cirkör "wear it like a crown" med mig. Det är en nyteater, teater med akrobatik osv. Absolut värd att se, youtube:a för att se trailern vetja!
På kvällen kom Karl hit och spenderade natten, myspys det med!
Idag har jag firat mor min har jag också gjort idag, samt pluggat och umgåts med släkten. Riktigt härlig helg! Jag har i stort sätt fått in allt.
Nu har har jag utnyttjat min sovmorgon jag har i morgon tror jag, dags att hoppa i säng för att få en extra halvtimmes sömn. puss!

Hittade denna bild i fias dator, jag var ju fanimej brun ju!!!!! (inte min starka sida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0