OM DU TVEKAR

2011-03-07 @ 20:04:25

Trött, fryser, snorar, hostar, pluggar och äter ballerina kex. Dagen har varit lite si sådär, men nu har jag kexen i alla fall! :)

I all trötthet och fumlighet var jag hos sångpedagogen och fick höra att jag har utvecklats till att ta högre toner så det känns bra. Lite feedback när det gäller sången kan ju behövas sometimes..
I morgon har jag redovisning av ett projekt arbete, hållbar utveckling. Känns så bra att få det ur världen nu när vi hållt på ett tag. Har även konsert med kören i morgon, vilket kommer bli super kul.
Dags att hämta te och frukt från köket, sen fortsätter plugget
Pöss!


Sommar... Vill känna friheten på surfbrädän nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0