AND I'M SO BACK!!!

2011-11-10 @ 04:01:30

Åh vad bra den här dagen har varit, vanliga, glada och roliga Lovisa är tillbaka!! Jag har verkligen varit mig själv idag och haft svin kul. Kände idag att ända sedan jag lämnade min förra skola, Wasson, har jag haft en liten svacka... Allt beror på att jag hade så kul med mina volleyboll tjejer och sen när jag kom till nya skola och familjen var det tufft att börja på noll ibland. Men det verkar vara över nu och t.o.m. Bättre än förut.

Kunde inte somna förrän 12 inatt så jag trodde dagen skulle gå åt helvete. Men när jag vaknade mötes jag av härliga talkboxmeddelanden och värmen var på i huset.

18/20 på gitarrtestet och jag är nöjd. Lång lunch och jag hade det trevligt och kul, lunchen är vad jag oroar mig mest om vanligtvis.

Mitt government prov var ett stort skämt, som tur var. Jag gjorde provet i korridoren och hade två personer som skulle hjälpa mig med språket. Men det var inte vad jag behövde hjälp med, utan själva provet. Och det fick jag också haha.. Sjukt svårt prov!!

Blev tennis efter skolan och vi hade så hiiiimla kul. Jag töntade runt skämtade och bjöd på mig själv som jag brukar. Jag är så glad över att jag umgås med människor jag trivs med och kan slappna av med, Audrey, Amanda och Andrea. Sen en massa sång och dans i bilen på vägen hem.

Kvällen är pluggfri så jag och Marnie har börjat kolla på twilight filmerna för att peppa i för premiären. Godnatt ni svenskar som redan sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0