Gymmet e allt gött det

2011-11-04 @ 06:31:52

Har spenderat två dagar i rad på gymmet med Audrey och Christian men idag var det bara jag och Audrey. Vi dansade zumba, tränade armar och sedan satte vi oss i den sköna utomhuspoolen. Satt där i en halvtimma och pratade med ett par snygga killar(äntligen folk som ser bra ut). Fick lite inspiration om vad jag vill göra efter gymnasiet och det lär ju behövas.

Nu ligger jag i sängen redo att sova framför ett gossip girl avsnitt.

Imorgon är jag ledig från skolan och skolans sista hemma footballs match. Leage spelas och om vi vinner så är vi bara 3 matcher ifrån att gå till state. Just nu ser det ljust ut så alla är riktigt taggade för matchen imorgon.

Ska va med Audrey innan och sen åker vi med flera andra till matchen med tusen filtar och tjocka kläder för att klara av hela kvällen sen sover jag hos Audrey, jiihooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0