CROSS COUNTRY LEAGE

2011-10-14 @ 04:58:10
Tjenis!

Tog  min försat sovmorgon under detta lov idag, sjukt skönt! Småskypeade och åt innan det bar iväg till Vista för att därifrån ta the schoolbus till Carson High. Där var det sedan dax för att springa leage, där 19 skolor deltog.

Det var överraskande varmt idag, som om sommaren var tillbaka. Tänk vad värdet varierar här, hade ju snöstorm i lördags.

Efter att ha sett tre race var det min tur. Banan var lite lättare än förra gången, men det var mer gräs att springa på, vilket tar på krafterna. Tog mig i mål på 29.25 min, vilket betyder att jag förbättrat förra veckans tid med 30 sek. Känns sjukt bra!! Tiden gjorde att jag blev med som nr 9 av topp 9. Topp 9 i laget tar sig vidare till Regionals, där vi tävlar om att ta oss till state. Känns ännu bättre!! För resten av lagkamraterna som inte kvalade sig in är sesongen över. (vet dock inte om jag ska springa det...har lite andra planer för nästa vecka, hehe)

Sån känsla när loppet är över och alla dansar i väntan på prisutdelningen. (Se bild)

När jag sprungit färdigt väntade jag på Stephanie för att heja in henne. Och när hon tagit sig över mållinjen svimmade hon... Jag sprang efter vatten till henne, lämnade in hennes springnummer och väntade på attt hon skulle vakna till. Det var ganska kul då hon skrattade så fort hon vaknade haha. Dock var jag ganska slut då jag inte drack något vatten direkt efter loppet, utan gav det till henne istället..

Stephie och jag har samkört till träningarna hela veckan, så det är henne jag känner bäst i laget kan man väl säga(se bild)







Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis! Vad kul att det gick sa bra. Jag har sjalv varit turist idag. Vi har harligt varmt och skont i Barcelona. Saknar dig! Pussar och kramar fr mamma

2011-10-14 @ 18:51:45
Postat av: Malin

2011-10-14 @ 21:25:11
URL: http://mixin.blogg.se/
Postat av: Malin

2011-10-14 @ 21:26:45
Postat av: Malin

Hihi tack så mycket :) ja de ska bli jätteskönt faktiskt !! Hoppas allt är bra med dig ! :)

2011-10-14 @ 21:30:15
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0