LIKE A SKYSCRAPER

2011-10-05 @ 05:08:28
Skön och slapp dag. Sprang till YoYoghurt och tillbaks, köpte ingen glass dock, åt för mycket kakor under spanskan.

Har insett att mina $20 target skor inte duger längre då jag fått så sjukt ont i fötterna de senaste 2 dagarna. Åkte till en sportaffär efter skolan och köpte nya löparskor, anpassade till mig - sprang p åband och filmade det så jag skulle hitta de perfekta. Köpte ett par nya tränings shorts också då mina skaver som fasen. Efter det åkte jag och Marnie vidare för att smahandla lite välbehövliga saker och för att äta. Åkte till Qudoba's och käkade min första burrito också, mums! Trevligt med quality time med Marnie.

Beställde alla mina graduation grejer i skolan idag. Har fått min tassle bla. Visar bilder och berättar med imorgon.

Nu måste jag duscha och spela på guran. Har uppspel på "Danny Boy" imorgon och jag har inte tränat någonting bortsett från lektionstid.

Här är videon från konserten. Bara en av låtarna, men det är den jag och Mandie sjunger "duosolo" i. Keep in mind: det här var vår första konsert tillsammans..


Kommentarer
Postat av: Åsa sörensson

Vackert! Vilken sångtalang. Imponerad att du vågade kliva fram och sjunga solo. Puss

2011-10-06 @ 20:03:44
Postat av: Åsa sörensson

Vackert! Vilken sångtalang. Imponerad att du vågade kliva fram och sjunga solo. Puss

2011-10-06 @ 20:04:46
Postat av: Åsa sörensson

Vackert! Vilken talang. Modigt att sjunga solo!! Puss

2011-10-06 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0