MÅNDAG

2011-10-04 @ 05:16:26
Det här var den tredje måndagen jag har försovit mig.. bra jobbat Lovisa!

Har haft en ganska vanlig dag men ändå har den varit så väldigt bra. Hade hårda passet med löpningen idag. Hårt äre men det går bara bättre och bättre, idag var det trots allt lite måln på himlen som hjälpte mig på traven. Imorgon ska vi springa till YoYoghurt, glass stället. Där får man köpa glass om man vill, men sen ska man springa tillbaka också och det blir nog inte speciellt kul.

Satt och pratade med Marnie ett tag när vi kommit hem. Jag gillar verkligen att sitta och prata med mina värdisar, de är så snälla, omtänksamma, roliga och har intressanta saker att berätta om.

Åkte till Costco och handlade, äntligen är kylen laddad på frukt och grönt, som  jag längtat!! Köpte även kakor att ta med till ´skolan imorgon. Har food day på spanskan så alla ska ta med sig något, mums.

Klockan är 9.15 och jag är sjukt trött, borde ligga i sängen nu egentligen. Borde lira lite gitarr, kolla igenom grammatik och satsdelar osv. men njaa, tar det en annan dag.

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0