ONSDAG ÄREEEE

2011-10-19 @ 20:24:55

Äntligen har det släppt!! Känner mig som en luftbalong som precis har lyfts upp i luften, som en sten har släppts, haha! De två senaste dagarna har det gått jättebra i spåret och jag blir faktiskt lite stolt över mig själv som stått ut så länge med den hårda löpningen. Imorgon väntar Regionals så jag ska se till att förbereda mig ordentligt, för det här SKA bli mitt bästa lopp.

Värdet här är helt underbart just nu! Kallt höstväder, blå himmel och strålande sol! Åh så jag älskart!
När jag kom hem från träningen tog jag med Charlie(vovven) ut på baksidan. Jag satte mig i hammocken och läste min bok medan solen värmde mina ben. Lövley!!

Nu pratar jag med Anna och ska snart laga lite mat. Sen ska jag slänga mig i soffan och kolla på Gossipgirl. Eventuellt har jag fotbollsträning i eftermiddag så det är bara att ladda batterierna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0