PARANORMAL ACTIVITY 3

2011-10-21 @ 05:20:16
Hola amigos!

Kan säga att loppet gick åt helvete för mig.. berättar mer om det imorgon när jag har bilder osv.

Jag har precis tagit en dusch och laddar nu med kaffe för att orka med kvällens aktivitet. Paranormal Activity 3 står på schemat och eftersom att det är premiär så spelas den vid midnatt. Jag blir upphämtat snart för att vi ska stå och köa för att få bra platser samt träffa folk. Verkar som att många ska dit (enligt facebook) så det blir trevligt det med. Klockan är bara 9.30 så känns om att vi komemr vara väldigt tidiga, men då får vi tid att umgås med folk, i biosalongen yay! Jag förstår inte hur jag ska våga mig hem och sova sen när alla i huset kommer sova då, SCARY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0