SICKEN FRÄSTELSE

2011-10-17 @ 03:34:47
Lat dag! Men jag lagade faktiskt mat!! Köttböllar och påtatismås!! Såsen var inte min bästa, men bara för det har jag bestämmt att jag ska börja laga den oftare så jag blir bra på't! Marnie gillade den och speciellt när vi åt den med ris sen. Det är precis vad jag och Schöld brukar göra när vi lagar mat, ris och brunsås!!!! yummie!!

Okej, nog med utropstecken för detta inlägg...

Vad gjorde jag med i lördags?... Jo, jag tog en eftermiddagsnap, kolalde färdigt på Trueblood(längtar tills jag börjar se säsong 4). En serie att rekommendera säger jag bara! hehe, utropstecken.. Fick Charlie Brown(hunden) att ätt äta poprocks också hahah det var riktigt kul! Låter ju när man käkar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0